Monday, December 20, 2010

cuti nk habis dh...

ala sekejap nye cuti... dh nk hbs dh... dh dkt sbln lbh gak la aku cuti kn... apa pn cuti nie best gak la bkn dpt jln mana pn.... heheheh tp yg penting aku dpt rehat sepuas2nya kt umah nie... mmg seronok sgt... xbyk bnda yg aku kena fikir pn sepanjang cuti nie... just ari 2 ssh ati sal result n masalah dalaman je... alhamdulillah sumanya ok kot.... result alhamdulillah ok.. maslah dalaman 2 mls sgt nk fikir... makin fikir makin pening jadinya...

hidup kena happy2 kn... nk fikir sgt sal org len pn ssh gak..... heheheh apa pn aku besyukur kepada ALLAH dgn apa yg berlaku mungkin petunjuk dari ALLAH untuk aku..... mungkin inilah yg terbaik untuk diri aku.. insyaALLAH... ok dh bcerita sal benda len lak.... hehehehe

aku xsabar nk msk kelas tp dlm masa yg sama aku xnk cuti nie hbs... hahah mcm mana 2?? hahaha apa pn aku tetap kena balik arau gak... btl x??? hehehe byk bnda la kena wat sem dpn... kena fikir praktikal lg yg paling  pntg kena siap untuk praktikal n fyp aku... dh kena start fikir dh nie... ok la nk gi smbg tgk tv jap......

sblm 2 nk share la cerita yg selalu aku tgk isnin-khamis : alisa ~ putera katak ~ cinta dan anugerah ~ seribu kali cinta ~ ayoub.... hahahhha mmg xleh gi mana dh nie... hahaha ok la nt smbg lg ye...

No comments:

Post a Comment