Thursday, January 20, 2011

dh lama xupdate blog nie... byk sgt bnda nk kena urus sejak akhir2 nie... byk sgt masalah yg dtg.... Alhamdulillah diri dh semakin tabah menghadapi sumanya..... kdg2 rasa mcm xbape nk kuat jugak... tp apa pn suma kena lalui dgn hati yg tenang... fikiran perlu waras utk nk menyelesaikn masalah2 yg dtg bertimpa2 nie...

cerita cinta yg berakhir dgn perpisahan... perkenalan yg hampir mencecah 10bln berakhir dgn perpisahan yg sememang nya aku xinginkan... demi kebahagiaan bersama aku relakan je la... br la aku teringat ada org penah kata... kalau kita cintakan seseorg e2 kita perlu berkorban utk kebahagiaan dia... so aku menurut kata hati untuk melepaskan dia walaupn jauh dlm hati aku nie aku msih syg n perlukan dia di sisi... sedey jugak tp kalau dh jalan yg kita lalui sblm nie dh xsehaluan baik la kita mengikut jln sendiri kn...hahahah mcm2 la...

apa2 pn aku tetap doakan dia bahagia dgn insan yg dia syg... dan aku masih sendiri bertemankn kwn2 yg selalu menghiburkan hati n buku2 yg mmg aku mls nk baca... hahaha.... aku bahagia mcm nie... sementara waktu nie aku memilih utk hidup mcm nie... tanpa perlu memikirkan tentang org lain n xperlu nk jaga hati org len selain hati aku nie... dh lama sgt la aku seksa ati aku nie kn.... heheh baru nk sedar diri la kalau dh jd mcm nie.... wahai encik hati maafkan sy menyiksa kamu ye... hahaha gila sebentar... lps nie aku berjanji wahai encik hati aku akan rawat luka2 yg ada n biarkan luka 2 suma pulih seperti sedia kala ye encik hati....

1 comment:

  1. hai seha!
    ni kown,found ur blog time blogwalking!
    sabar okay. ada hikmahnyaa
    =) nice blog btw.
    follow mine kalau rajen !
    TC!

    ReplyDelete