Friday, January 28, 2011

cinta lama berputik semula???

hahahha lawak lak dgn entry kali nie... just nk share je....dulu masa sekolah aku nie ada skandal2 la... hahha bnda nie dh lama masa zaman kecik2 dulu ha... lbh kurang dh 10thn jugak la... kami pn dh lama xjmpa n mmg dh lost contact dh pn.... tetiba br nie dia add kt fb... aku mula nya mls nk approve ntah mcm mana leh tergerak ati nk approve...

start dr 2 la br berhubung semula... hahaha mula nya aku ase mcm mimpi je la suma nie berlaku... byk gak yg aku dh lupa sal dia... tp dia still igt suma yg berlaku zaman sekolah rendah dulu (kecik2 dh gatal aku nie) heheh... wahai encik sy dh xbape nk igt suma bnda dh... thanks la sbb kembali kn suma igtan sy ye... hehehehe

nk dijadikan cerita la si skandal aku nie dh duda dh skrg... muda2 dh duda kn... xpe la encik mybe jodoh xpanjang 2.... kalau setakat nk kwn 2 i ok je untuk lbh dr 2 i xleh nk beri jaminan... apa yg u ckp ari 2 i xambik serius langsung....  kalau u serius sila la jmpa kekasih ati sy ok.... (kekasih ati sy 2 mama n abah sy)..... byk lg test2 yg u kena lalui dr adik beradik i.... terutamanya my big brother la... hahahha bsedia kah anda??

byk lg yg kita perlu lalui lgpn kita sama2 masih muda kn.... aku pn xbersedia nk ada tanggungjawab lg... byk lg bnda aku nk wat skrg nie... nk study then keje... ada duit sendiri dulu n balas budi mama n abah lg... nk bwa diaorg bcuti lg... mcm2 la... yg penting aku nk ada duit n harta sendiri dulu so apa2 jd aku mampu berdikari ...... so hope encik itu faham ye.... doakan yg terbaik untuk hidup kita k.... i doakan u bjaya dlm apa yg u wat n bahagia dunia n akhirat....soal kita 2 kita serahkan pada takdir ok.....

No comments:

Post a Comment