Tuesday, February 1, 2011

kenangan part1....

ok entry kali nie nk ckp sal kenangan.... kadang2 kenangan nie mendewasakan kita... erm 2 la aku ase byk gak kenangan yg aku dh lupakan..... bkn saja2 lupakan tp xnk igt sbb hmmmmmm byk bnda la.... adoi la... pelik gak la tetiba nk teringat suma kenangan nie...hehehe

bkn apa smlm on da way balik perlis tetiba kepala nie dok teringat bnda2 yg dh lama aku lupakan.... 2 la kn... byk sgt kenangan yg aku dh lupuskan dr library ingatan aku nie... smlm br la aku sedar yg aku xpatut lupuskan sumanya.. sbb kenangan 2 suma amat berharga dlm hidup aku nie.. br la nk sedar diri kn... hahhaha ok xbaik nk lupuskan suma kenangan dlm library ingatan nie....

ari nie kita imbas sikit kenangan 2... smlm bila aku lalu area sekolah menengah aku byk gak la yg aku kenang kn... ermmmm byk kenangan aku kt situ.. cinta pertama aku... start dr padang sampai la ke jln besar... kenangan date dlm kls... kenangan aku kt tempat letak basikal... awk tetiba sy rindu kan awk.,... rindukn saat2 kita bahagia bersama... hehehe

erm 2 la dulu time balik dr sekolah je mesti aku jln ngan dia... dulu zaman naik basikal la kn... sepanjang jln ke pintu pagar 2 aku jln seiringan dgn dia.. kwn2 aku sama ada kt blkg or kt dpn kami... nasib la kwn2 pn faham... sampai kt pagar 2 kami ikt jln masing2... every day dia akan pesan kt aku sampai umah nt msg k... jgn nk melencong tempat len....hahaha terkenang la zaman 2.. indah nya perasaan...

ok kita imbas ckit pertemuan aku dgn dia..... pertemuan pertama kami time merentas desa sbnr nya.. time 2 br form 1 la...  hahah kecik2 pn dh gatal kn... ok2 balik pd pertemuan kami 2.... hahah lbh kurang mcm cinta pandang pertama la... start dr ari 2 aku slalu tgk dia n kebetulan dia kwn baik kepada kwn aku... ada peluang la kn... hahah tp aku dpt tau dia bcinta ngan kakak angkat dia sendiri... adoi hancur harapan kan... aku pendam kn je perasaan aku nie... time form2 kami dh mula rapat... sbb dia slalu myakat aku dulu 2 pn lps kwn aku kenalkn dia kt aku time kena kms kls dulu... hahaha lwak lak ase.....kls dia tingkat2 n kls aku tingkat 3... stiap pg mmg dia akan sakat aku dulu la...

setiap kali aku kena gi lawatan aku xpernah lupa nk beli sumting kt dia.. betapa aku selalu igt kt dia... hahaha sampai la 1 ari dia mtk couple ngan aku... nk tercabut jantung sekejap... xpernah lg la rasa mcm 2 lg... (bkn apa nie kali pertama ada org ckp mcm 2 face 2 face).... akhirnya yesssss cinta aku berbalas.. heheh sy igt lg awk tarikh,masa n tempat.. sy igt lg muka awk masa sy ckp sy terima... hehehehe bahagia nya time 2...

nk kata cinta monyet xda la monyet sgt.. hahhah kekal jugak la 4thn.. kita mula renggang time sy masuk mrsm kn... kita dh jarang jmpa... smpai la hbs spm kita pts... sbb kita dh xsehaluan.. n sbb 2 jugak la byk kenangan yg sy dh lupuskn dr kotak ingatan sy nie awk... sbb sy xleh nk lupakan awk... tp 2 la sama je.. sy tetap xleh lupakan awk....sy rindukan saat2 2...

apa2 pn aku tetap akan jd kawan dia... e2 janji kami... aku dh xberharap utk dia kembali pada aku... asalkn dia bahagia dgn hidup dia skrg... semua kenangan antara kita akan sentiasa segar dlm ingatan sy... setelah apa yg jd smlm aku dh mula recall balik kenangan aku bersama dia n suma kenangan time sekolah dulu... ok nt aku smbg kenangan aku dgn kwn2 aku lak k..

No comments:

Post a Comment