Thursday, December 16, 2010

semakin ok....

ehehehe erm dh lama kn aku xupdate.... beberapa ari nie just bz ngan tgk tv n muhasabah diri.... alhamdulillah akhirnya aku temui apa yg aku mahukn... bkn lelaki idaman ok... just aku temui apa sbnrnya yg aku perlu buat utk tenangkn ati nie n bagaimana nk tempuhi suma nie.. thanks mama yg byk nasihat kn adik n kwn2 yg support aku.. thanks k...

dh lama aku sedar suma nie... just aku xnk akui nya... alhamdulillah ALLAH tunjukkan aku bnda yg btl... bersyukur padaMU ya ALLAH.... xda pa sgt pn... just aku dh mampu kawal perasaan aku nie n semakin tenang dr dulu utk hadapi suma nie... masalah kwn2, pelajaran or masalah hati... insyaALLAH aku mampu hadapi suma nie... btl kata wan ALLAH hnya turunkn ujian kepada hambaNYA yg btl2 kuat n  mampu lalui suma dugaan n ujian 2....

sumanya akan berakhir dgn baik... insyaALLAH.... masa mampu merawat suma nya.. hehehehe semoga mcm 2 la hendaknya kn... walaupn kita terlalu sygkn seseorg kdg2 kita perlu terima hakikat yg xsemestinya insan e2 akn menyayangi kita mcm mana kita syg kn dia.... kalau dh jodoh xkemana kn... aku doakan yg terbaik utk kami...

No comments:

Post a Comment