Wednesday, December 8, 2010

aktiviti cutiku.. =)

dh bape ari xupdate kn... ermmm dh bape ari nie xsihat.... nie dh ok ckit la... hehehe apa ye nk cerita ari nie.... cuti2 nie mcm xda keje dh... bgn tido on9 pas 2 tgk ckit2 n chat jap off9 then tgk tv, mkn pas 2 tido... e2 je la yg mampu wat... agak sunyi la msg pn dh jarang2.... tiap2 ari aku ckap bnda yg sama kt mama nape la hp nie xbunyi2... hahahha kesian kn... mama slalu je kata... hp mama pn xbunyi gak... heheehe then apa lg ambik hp mama miscall hp sendiri... hahaha e2 namanya mmg xda keje nk wat la...

sepanjang cuti nie mmg aku jd teman setia la tgk drama2 bsiri... yg terbaru cite putera katak n seribu kali cinta... hahhaa putera katak 2 mcm cite dongeng je kn... hahaha aii la kalau la ada putera katak.... hehehe berangan xhbs2 kn... sekeh ckit kepala kasi sedar ke dunia nyata... hahaha

seribu kali cinta... cite dia best gak... setakat nie kira konflik xbesar sgt la... ermmm aku tertanya2 ada ke lg lelaki yg sggup terima ppuan mcm mia 2... tp cite 2 mmg  sweet la... biasa la cite rekaan manusia kn... sumanya indah... tp dlm realiti kisah cinta tidak la seindah itu.... hehehe byk dugaan kena tempuhi sblm nk dpt cinta sejati nie.....

bak kata si putera katak "ada ke lagi cinta sejati nie??" heheheh ntah la dh lama gak aku tertanya bnda nie... tp 2 la... hanya ALLAH je tau kn... xpe la apa2 pn aku still bahagia ngan hidup skrg..... walaupn kdg2 terluka tp aku pcaya 1 hari nt aku akn bahagia mcm org len n dpt seorg lelaki yg mampu btahan dgn perangai aku n mampu bahagia kn aku... insyaallah... semoga dialah org yg aku cari selama nie....


sukanya.....

No comments:

Post a Comment