Friday, December 3, 2010

dh hbs mencantikkan blog sy ini... dh makin comey dh nie.... dh xda yg nk puji aku puji sendiri la hasil kerja aku nie... ari nie agak sunyi la tanpa adik aku... kalau ada dia asyik gaduh ja kalau xda rindu lak... hahahha

hai la dia la teman aku gaduh... mmg dr kecik aku ngan dia kn.... apa2 pn aku tetap syg kn adik aku 2... kalau dia baca mmg confirm arrr dia gelak pecah perut... hahahah =)  kalau jmpa dia kt asrama time nk balik mmg confirm arr aku nages.... suma org pelik ngan aku nie ha... nk wat mcm ne dh dia adik aku kn... mmg dh mbsr bsama cuma skrg je dh xbsama sbb dia kt asrama aku kt uitm... cuti2 je br nk bkumpul suma....

adik bradik aku suma dok asing2... abg aku kt ipoh, kakak aku kt penang n adik aku kt jitra... cuti2 n time raya je dpt kumpul suma... paling best raya haji br nie la.... satu family aku bkumpul... walaupn xramai tp still best bkn pe sbb dpt luangkn masa bsama... yg paling penting first time la kami berempat kuar jln sama2... heheehe along blanja tgk wayang cite harry potter lak 2... dh la aku xtgk yg sblm nie... wat2 faham je la... yg penting dpt kuar bsama ngan abang,kakak n adik aku... heheheh e2 je la nk cite ari nie.... nk teman kn mak aku tgk tv lakkk...

No comments:

Post a Comment