Friday, December 17, 2010

kawan

ok ari nie tetiba aku terfikir bnda nie la... adakah kita perlu menjaga hati kwn lbh dari menjaga hati kekasih sendiri??? hmm ok aku mmg xnafikan la mmg kita perlu jaga hati kawan kita... tapi kalau yg sama jantina 2 aku leh consider ok lagi la... kalau yg len jantina nie mcm ssh sikit nk pcaya la....hahahaha


aku bcakap bdasar kn apa yg aku tgk la k... xsalah kn sape2...hnya bcakap pendapat aku je k.... erm kalau kita kenal kwn kita 2 sblm kenal kekasih kita ok aku leh terima la... sbb kwn kita 2 hadir dlm hidup kita n lbh faham diri kita drpd kekasih kita 2..... nie x kenal kekasih lg lama sblm kwn 2 tapi kalau kwn 2 majuk ke apa ke leh lak pujuk eh.. kalau kekasih sendiri majuk... haram la nk pujuk... hahaha wat xtau lg ada la.... apa igt kekasih awk 2 xda perasaan ke???!!! teremosi lak... hehehe


tu la manusia kn.... xda la sepatutnya try jaga hati kekasih awk yg dh hadir dulu dlm hidup awk sblm kwn awk 2... nie x.... terbalik lak kn... xpe la kalau ase kwn awk lebih faham hati n perasaan awk 2 kn... xpayah la nk selindung2 dh.. hehehe e2 pendapat aku la kn... 


ok aku xdinafikan kwn 2 sgt penting dlm hidup kita... kalau leh pandai2 la balance kn jgn la smpai si dia akan terasa ngan perbuatan awk 2 keyh... e2 la hakikat yg perlu kita terima... xsalah nk bkwn nie tp fikir la sblm wat apa2... walaupn gf/bf awk 2 syg kn awk sgt2... xsemestinya e2 greenlight utk awk wat sesuka hati kt dia ok... hati n perasaan manusia nie boleh berubah.. xsemestinya sblm nie dia byk beralah n dia akan terus beralah... igt la perbuatan awk yg berkali2 melukakn hati dia 2 akan menyebabkn dia tawar ati n setelah kehilangan insan yg btl2 tulus syg kn awk 2 xmungkin awk akn dapat seorg insan seperti tu lagi ok... so jgn biarkan insan yg syg kn awk 2 terluka n cuba rawat hati dia n jgn terlalu ego.... kalau dgn kwn pn sggup beralah nie kn pula insan yg awk syg kn... apa salah nya beralah.. selalu beralah xbermaksud kita kalah.... hehehehehe nasihat untuk diri sendiri jugak.. renung2kn bersama ye.... 

4 comments:

  1. haihhhh cm taw je psl pe neh :) hehehe chill laaa syg~ak sentiasa ada k0~n k0 laaa yang terbaek buat idup ak ceria kt arau :D

    ReplyDelete
  2. hehehehe xda la just sumthing happen menyebabkan aku terfikir bnda nie.. hehehe aku pn ada ko gak kt sana.. n awk pn bahagiakan hidup sy jugak... =)

    ReplyDelete