Saturday, December 11, 2010

~result sem 3~

tgk tajuk mcm gerun ckit la kn.... result 2.... hehehhe buka2 mata je trus dpt kn danish huzaimy (laptop) aku nie ha..... aku br je lg bg nama kt laptop aku nie ha... bkn pe sedap la ckit nk panggil... suma org salah faham gak bila aku sbt je danish huzaimy nie.. bkn pe suma tnya sape danish 2... heheh ok danish adalah laptop kesayangan sy... hahahahah....

haih dh melalut la pulak.... ok2 ari nie nk cite sal aku nye result... bgn pg trus la meluru kt danish aku nie ha... dgn xbasuh muka nya... trus on laptop... mama aku pening kot siap tnya lg mimpi ke apa nie... hehehe aku hnya senyum je la... trus buka email.. walaupn tkt ku gagah kn jua la click... agak terkejut la dgn apa yg aku dpt smpai aku hnya mampu jerit ckp :

aku    : maaaaaa ckit jaaa lg.........(dgn penuh excited) hahhaa
mama : apa yg sikit nya??? (dgn muka terkejut n trus duduk sblh aku)
aku    : mama tgk la sendiri....
mama : tahniah..... (agak terkejut)


terkejut x??? hahahha


hahha cite terkejut mcm dpt dekan je kn... xda la dekan pn just sipi2 lg la.... aku tergamam bkn pe sbb xpcaya dgn apa yg aku dpt 2... pencapaian terbaik la selama aku blajar yg guna sistem pointer nie... aku agak bangga dgn diri sendiri (ok bkn nk riak) just bangga dgn diri aku n usaha aku... apa pn kena usaha lg la sem dpn... kalau leh lg 3sem nie nk la dpt dekan (tinggi ye harapan awk cik fasihah) heheheh....

apa yg mengembirakan aku, aku lulus MAR540... hahaha subject nie mmg yg paling aku tkt bkn apa kuiz n test aku suma nya xlulus kot... apa2 pn syukur akhirnya lulus wlaupn aku target fail... thaniah gak la kt kwn2 aku suma... hehehe aku yakin suma agak terkejut ngan result MAR540 kn.... by the way congratz la suma k.... yg paling penting group mate aku sbb wlaupn tension ngan report yg hilang 2 tp still mampu tersenyum time jwb paper MAR540....

syukur sgt kali nie aku dpt gred A-B je... kira improve byk la 2... alhamdulillah special thanks 2 all my lecturer   madam nani, miss ct, mr jamil, mr ooi, ustzah jamalia n miss khor....sy dpt A dalam swimming selama 2sem, thanks miss khor... jepun pn aku A jgak...

hehehhe mcm nie la happy nye aku.... 


alhamdulillah walaupn byk cabaran n dugaan selama mgu exam 2 akhirnya berbaloi sbb aku dpt result yg agak ok bg aku..... thanks to my beloved mum n dad..... mama n abah byk bg semangat n dorongan kt adik wlaupn adik sgt2 down time 2.... thanks 2 my friends yg byk support aku terutamanya bdk umah aku marlia, biha n kema.....  thanks sbb ambik berat n lyn suma kerenah aku time exam 2 yg hampir gila sbb stress sgt... n xlupa jugak kepada muhammad zuraimi sbb byk bg semangat...

hahaha kalau la dirakam time exam 2 msti aku tgelak kn... menagis, gelak n happy... dh mcm xbtl aku time 2 dgn masalah hati n perasaan la, study la n yg paling penting banjir... pengalaman terindah... syukur kepada MU ya ALLAH kerana beri aku peluang utk melihat dunia ini lg n yg penting kejayaan yg aku kecapi.... aku dh berazam akn kembali kepada zaman kegemilangan aku yg dh lama aku tglkn 5thn yg lps....( semoga tercapai la hendak nya) aku nk happy kn mama n abah semula...  

2 comments:

  1. tahniah2. frust ak swimming dpt b+ je

    ReplyDelete
  2. hehehe thanks.... aku terkejut gak la sem nie pn aku dpt A gak sem nie... sbb assignment 2 mcm teruk je...

    ReplyDelete