Thursday, March 3, 2011

mungkinkah dia??

hye suma... ari nie nk bercerita bnda yg mengembirakan la jugak... br je bersedey2 ada sang kumbang dtg menemani bunga yg bersendirian nie.. hehehe jiwang sungguh nie.. adoi la...

erm 2 la mungkinkah dia jodoh ku?? tertnya2 seketika.. ALLAH merancangkn yg terbaik utk setiap hamba NYA... aku yakin dgn semua takdir yg telah ditetapkn utk aku.. kesedihan aku terubati dgn kehadiran seorg lelaki yg juga kwn aku dr zaman persekolahan.... ermmm mcm nk wat karangan kn?? hahha xda la just nk ckp yg kepergian incik A sy n kehampaan sy nie terubati dgn kehadiran seorg lelaki cukup la aku gelar kn dia MAA.. hehhe mcm insurans la pulak..

MAA nie hadir secara tidak diduga.. dia telah mewarnakn hari2 aku yg kelam nie.. semakin bercahaya semuanya.... hehehe  ok dia kata dia syg aku.. betul ke ni??? ntah la.. tgu lah sehingga dia btl2 dtg bertemu mama n abah.. time 2 br la ku percaya sumanya.. sy tunggu saat e2... ok la nk tido dh nie..

No comments:

Post a Comment