Tuesday, March 1, 2011

menyedari semuanya...

ok entry kali nie cik seha just nk bebel mengenai diri sendiri.... mudah nye cik seha syg kn dia.. kdg2 cik seha xsedar suma 2.. suspen x?? hehehe nie sumanya berkaitan dgn incik A sy la... ok ari nie dia dh mendaftar kt kolej dia... erm xyah la nk gtau kolej apa kn...

td dia msg cik seha... br nk bunga2 ckit la kn.. igt gak dia kt aku....haha terharu seketika tapi hmmm bila bka fb dia... hancur berderai hati nie.... erm tetiba ada ppuan nie post kt wall dia tabah k... erm nampak sgt la kn kt suma ppuan dia msg nk ngadu bnda yg sama... erm awk sy dh mula sukakn awk... bila dh jd mcm nie hancur berderai sumanya..

awk xjujur dgn sy.. xpe la awk.. sy sedar kedudukan sy... sy menyedari ttg hakikat e2 awk... sy sedar mmg sy xkn mampu memiliki awk.. thanks for everything... i will stop all this n wake up... sy doakn yg terbaik utk awk.. n sy still akn berada di sini hnya sbg kwn awk.. hnya sbg kwn sahaja.. xmungkin lbh dr e2....

menerima hakikat yg amat menyakitkn lebih baik dr terus hanyut di bawa mimpi indah.. xsemua yg kita impikn dlm hidup ini kita mampu mendapatkn nya.... aku redha dgn ketentuan MU ya ALLAH... tunjukkn aku jln yg benar..... aku yakin sumanya ada hikmah n ini adalah yg terbaik utk aku..


2 comments:

  1. O.M.G.so sad.huk2.awk..sabar eyh.insyallah.klu ad jodoh ad la.be strong k.;')

    ReplyDelete
  2. =) baik awk.. sy terima semuanya... mybe ini yg terbaik..

    ReplyDelete