Saturday, September 4, 2010

~kisah cinta yang xhabis~

sekali lagi aku bdepan dgn bnda nie... sebuah kisah yang xkn habis sampai bila2..... kdg2 aku tertanya kenapa aku ditemukan dengan dia..... tp aku yakin ada hikmah untuk semua nie.... hmmmm tp aku sendiri xtau hilmah disebalik semua ini... kenapa perlu aku bharap kt dia... bodoh ke aku nie?? selalu je aku tnya soalan yg sama kt dia... awk syg sy??? jawapan nya tetap sama ntah la awk, sy pn xtau.. hmm apa aku nk wat

bila aku dh bsama si dia... tetiba lak nk jeles nk marah2 n majuk ngan aku... aku btl2 xfaham apa yg dia cuba nk smpaikn... bila aku tnya syg lg ke kt aku... dia jawab jgn nk perasan sape syg kt awk... buntu aku dibuat nya... apa yg dia nk sebenarnya... awk boleh x awk ckp terus terang dgn sy apa yg awk nk?? sy xfaham dgn apa yg cuba awk smpaikan... boleh  x awk terus terang dgn sy??? blh x awk?? sblm sumanya jd lg teruk...

sy mmg pernah syg kn awk.. tp hati sy hancur bila awk mtk putus dgn sy dulu... awk dh janji mcm2 ngan sy tapi nape awk akhiri semua nie?? nape awk berubah hati?? lps 2 semua nya awk salah kn sy?? nape awk?? nape susah sgt awk nk ckp hal sebenarnya??? nape awk???




lps awk putus sape yg awk cari??? ppuan nie jugak yg awk cari.. ppuan yg awk ckp xpenah faham awk dulu... penat ase nya 4thn sy cuba faham awk.. hancur hati sy bila awk ckp sy xpenah faham awk selama kita bsama.... awk xrasa ke setakat nie hnya sy je yg btl2 faham awk........ xpe la awk nt 1 ari awk akn sedar semua nye..... tp sy xjanji sy akan ada untuk awk masa 2.....


awk byk sgt bnda sy lalui dgn awk... mcm2 sy nk ckp kt awk... tp sy xberpeluang.... sy pcaya pada takdir... andai ada jodoh kita, kita akn bsama..... buat masa nie, sy selesa ngan hidup sy... sy selesa kita hnya bkwn.. sy mintak maaf... untuk masa nie sy terpaksa katakan x awk... pcaya la sy pernah syg n cintakan awk sepenuh ati sy.... awk cinta ptama sy... sy tetap akan igt awk...


No comments:

Post a Comment