Wednesday, August 25, 2010

erdas..............

akhir nya hbs jugak la lab edas aku nie.... walaupn mcm2 bnda yg jd sepanjang nk siapkn erdas nie tp aku ngan group aku berjaya jugak hbs kn walaupn ada certain2 part yg xmampu nk wat............ tp sbnrnya apa yg kami xwat 2 adalah disebabkn software xboleh nk install... apa2 pn aku bsyukur sbb bjaya antar ari nie... hahahaha

suma org mmg dh give up la ngan erdas nie... hahaha pening kot... smpai bape mgu wat bnda nie je.. salah ckit dh kena wat balik.. step yg depan2 2 mmg dh leh hafal dh la... smpai msk mimpi gak  la bnda 2.... lawak btl.. letih kepala nie nk wat erdas 2... aku igt lg marlia smpai ckp lps nie aku nk ambik master la dlm remote sensing... haahhaha xpe2 marlia aku sokong ko... tp xpayah la nk beban kn kepala ngan bnda 2... leh gila kot( aku je la ase mcm 2) hahahah...

bila fikir2 balik ase mcm senang je erdas 2 mybe sebab aku nie xstudy bnda 2 btl2 n mmg xfaham langsung kot.... sbb aku xnampak bnda 2 operasi mcm mana... satelit la ape la... nk xnk kena blajar gak la..... byk men sgt aku nie.... smpai dh kena tegur dh nie.... 

awk yg tegur sy 2.... sy berjanji akn blajar btl2 n akn jd org bguna... awk jgn rsau k... sy xkn lupakn awk kalau sy dh bjaya nt... thanks sudi dgr luahan hati sy n sudi dgr sy merepek kalau sy tension... sy mmg selesa ngan awk... awk la antara kwn lelaki yg rapat ngan sy.... erm awk pn kalau dh berjaya nt jgn lupakan sy ye.......  



No comments:

Post a Comment